tiistai 3. maaliskuuta 2015

Venyttelytehtävä ja keilausta

Olin tänään elämäni ekaa kertaa keilaamassa. Kyllä, sekin on asia (laji) jota en ole koskaan ennen kokeillut. Näitähän riittää :) Mutta olihan se tosiaan ihan kivaa. Mitään suurta lahjakkuutta multa ei paljastunut lajiin, mutta sain mä kerran täyskaadon tuurilla, ja en nyt jokakerta saanut palloa ränniin. Joten mun kirjoissa meni ihan hyvin :D Omalla porukalla varmasti vielä hauskempaa. Kyllä mä voisin joskus toistekin kokeilla, mutta ei se semmonen laji ollut josta mun tekis mieli maksaa harrastaakseni.

Toisin kuin ratsastus. En puhu vielä sen enempää, mutta jos kaikki menee putkeen niin saattaa tätin heppablogikin vähän aktivoitua..

Tänään tein esitelmän aktiivisesta kohdevenyttelystä. Nyt pitäisi sitten sitä itse testailla, ja valita mitä liikkeitä otan luokan kokeiltavaksi. Ja tehdä 50 kyykkyä. Ekat kymmenen tein jo keilahallilla. Ja voisi vähän kahvakuulaakin heiluttaa, kun perjantaina pitää pitää oma osuus kahvakuulatunnista.

Mitenkähän tässä taas ehtis tehdä kaiken mitä pitääs... Mutta ei haittaa, elämä on kaikesta huolimatta tosi kivaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti