torstai 19. maaliskuuta 2015

Sykeohjattuatreeniä

Tänään meidät jaettiin  pareihin, ja tehtiin toisillemme treenit. "Asiakas" sai toivoa mitä haluaa, ja sitten sen pohjalta 45 minsan treeni. Mun "asiakas" halusi treenata vauhtikestävyyttä niinkuin minä itsekin. Oli tosi kiva suunnitella treeni ja sitten vetää se. Tykkäsin. Ja tykkäsi luokkakaverikin, vaikka oli aika kuollut treenin jälkeen :D Sitten oli mun vuoro tehdä hänen suunnittelemansa treeni, ja voin sanoa että sellaisia tehoja en itsestäni varmana purista omalla lenkillä. Kyllä sillä vaan on paljon vaikutusta että siinä on se "valmentaja" sanomassa mitä ja miten tehdään.

Iloiseksi minut sai se että vaikka syke nousi välillä yli 180:n, niin se myös laski palauttavan vaiheen aikana nopeasti siedettävämmälle tasolle. Ehkäpä mun kunto ei enää ihan niin surkea olekaan.

Tehtiin treeni koulun pihapiirissä, hyödynnettiin portaita (mä jouduin muun muassa punnertamaan portaita vasten...) ja pidettiin hauskaa.

Kuullostan varmaan siltä että mulla on jäänyt levypäälle, mutta mä vaan niin tykkään tuosta koulusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti