torstai 5. helmikuuta 2015

Voihan kyykky!

On muuten aika liikuntapainotteisia ollut viimeaikoina nämä mun päivitykset. Mutta olen niin fiilikissä kaikesta tästä uudesta ihanasta liikkumisesta, että ei tule muuta mieleenkään.

Eilen oli salilla kyykkyjä (pelkällä tangolla, joka tosin painaa sekin 20 kg) ja olkapäitä vahvistavia liikkeitä, tänään jalkaprässi, selkää, ojentajia ja ah niin ihanan kamalia askelkyykkyjä. Aiemmilla kerroilla sali ei ole varsinaisesti tuntunut raskaalta, vaikka onkin tuntenut tehneensä, mutta tänään oli mun ryhmässä vaan yksi toinen tekijä, joten ei juuri tullut lepoa sarjojen välillä. Hiki virtasi. Varsinkin kun mun kaverina oli ihminen joka harrastaa voimailua jossain määrin, ja jos se katsoi että mulla meni kevyen näkösesti niin iski seuraavalle kerralle lisää painoja... Mutta kaikkein kamalimpia oli ne askelkyykyt. En ole oikein koskaan osannut niitä, en ole uskaltanut ottaa riittävän pitkää askelta, enkä ole laskeutunut tarpeeksi alas. Aina on tuntunut niin pahalta ja huteralta, etten sitten oikeastaan ole kunnolla edes yrittänyt. No, nyt oli eilisestä jo reidet kipeänä, joten aika tuskaista se oli. Huteraan oloon auttoi vähän 5 kg käsipainot, ja niin sitä sitten tehtiin 30 toistoa eteen kummallakin jalalla, ja samaten taakse. Ja voi apua miten tuskaisia oli viimeiset viisi... Mutta kaikki tein. Ja sen kyllä tuntee.

Huomenna olisi sitten 3*45 min jumppaa. Personal trainer opiskelijat pitää, en tiedä yhtään mitä jumppaa. Mutta veikkaan että olen tuollaisen satsin jälkeen aika kuollut. Onneksi viikonlopun saa levätä...

Vaaka on näyttänyt korkeampia lukemia nyt, mutta koska en ole syönyt enempää kuin ohjessa sanotaan, vaikka onkin ollut nälkä kokoajan, niin luulen että kyseessä on vaan se että lihakset kerää nestettä kun niitä olen käyttänyt nyt paljon enemmän kuin aiemmin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti