sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Löysäilyviikonloppu

Reissattiin mukuloiden kanssa 300 km miesystävän ja hänen lapsiensa luo, ja tiesinkin jo ennakkoon ettei ruokavaliosta siellä samallalailla pidä kiinni. Kun on vähän ns. toisen ruoissa, eikä ole itse täyttänyt kaappia niin on heti epävarmempi olo syömisistä. Tosin mies kyllä tietää mitä meikä syö, melkeen paremmin kuin minä itte :D Joten nälkää ei tosiaankaan tarvi nähdä. Tuo autolla ajaminen vaan helposti tekee sen että tulee sitten syötyä ns. ruokalistasta ohi, ja piti mun nyt puolikas laskiaspullakin maistaa, kun tänään niitä lapsille leivoin.


Mutta enpä mä jaksa tälläsistä ressata, parin päivän lepsummat ruokailut ei mun elämäntaparemppaani kaada :)

Perjantaina jumppailtiin taas aika urakalla, ja eniten kropassa tuntuu potkunyrkkeily. Ensin tuli kipeeksi takareidet, sit etureidet ja pohkeet ja tuossa eilen sitten hartiat, selkä ja vatsalihaset. Aikas kokonaisvaltainen treeni... En ees muista onko mulla koskaan ollu hartioissa lihakset kipeänä, jumissa ne on kyllä olleet, mutta että tätä hyvää kipua.. Ihanaa! 

Tänään ajattelin ehtiä tekemään viä kotona jonkun cardiojumpan, ja huomenna ennen koulunalkua salille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti