maanantai 19. tammikuuta 2015

mittanauha kertoo enemmän kuin vaaka

Olen aina välillä koittanut ottaa mittoja, lähinnä nyt vyötärönympäryksen, lantion ja reiden, joskus myös pohkeenympäryksen, ihan sen takia että kun koitan vähän vähemmän rampata vaa'alla ja joskus se vaaka pysyy samoissa lukemissa viikko tolkulla (ei tosin tänään, -1 kg) niin mittanauha voikin kertoa yllättäviä juttuja. Tänään otin mitat lähinnä siksi etten tänävuonna ole vielä mittaillut, ja nyt kun on uusi ruokavalio niin saa sitten sen muutosten vertailua varten ns. lähtöarvot. Painan nyt saman verran kuin ennen joulua, grammalleen. Mutta vyötäröni on 2 cm kapeampi. Mutta lantio oli se suuri yllättäjä, se on pienentynyt joulun lukemista 5 senttiä! Olen kyllä huomannutkin housuissa pientä löysyyttä, mutta olin silti aikas yllättynyt.

Yhteensä olen projektin alusta karistanu hurjat 60 senttiä! Joista puolet vyötäröltä. Ei ollenkaan pöllömpää. Kilo kun putoaa niin olen kevyempi kuin 4 vuoteen ja pudottanut yhteensä 20 kiloa.
Olen luvannut itselleni silloin käynnin kampaajalla, leikkaus ja väri, miten ihanaa! Saatan tosin sen verran huijata että käyn kampaajalla ensi viikolla vaikka paino nyt putoaisi vähäsen vähemmän kuin sen kilon, koska olemme miehen kanssa menossa risteilemään kuun vaihteessa, haluan sinne uudet hiukset.

Sovimme myös että sitten kun 80 kg menee rikki niin mennään leffaan ja ulos syömään. Se ei ole repsu kun se on etukäteen sovittu juttu, ja onhan se nyt sitten kiva juhlistaa sinne seiskytluvulle pääsyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti