torstai 23. heinäkuuta 2015

Mittamuutokset ja juoksutreenit tauolle

Olen jo pidempään ajatellut että pitäisi ottaa uudet muutoskuvat itsestä, varsinkin nyt kun paino on pudonnut n. 26 kiloa, olen turvallisesti seiskalla alkavissa luvuissa ja BMI on alle 30. Kuvia en vielä tähän postaukseen saanut, vaatii aikaa ja oikean mielentilan alkaa niitä ottamaan ja alkuviikko on mennyt aika vauhdilla ohi. Mutta mittanauhan ostin tuossa (koska kaikki kolme vanhaa mittaa on  mystisesti kadonneet) ja tänä aamuna sitten katsoin mikä on tilanne. Mitään ihmeempiä toki ei ole edellisiin mittauksiin verrattuna tapahtunut, enkä odottanutkaan, koska minulla tämä tahti on niin maltillinen, ja voimaharjoittelua ei ole tapahtunut joten kroppakaan ei ole ihmeemmin muotoutunut. 

Mutta sitten kun vertaillaankin alkumittoihin, niin tilanne onkin aivan toinen... Aloitusmitoista olen pienentynyt vyötäröltä 38 senttiä, lantiolta 26 senttiä, reidestä 11 senttiä ja pohjekin on kaventunut 4 senttiä. Toki jos olisin treenaillut nyt voimaa niin reisi olisi suurempi, mutta kestävyyskuntoilu on tehnyt sen että jalat on pienentyneet. Aika huimia määriä lopulta. Luulisi että sen itsekin huomaisi, mutta ikävän usein edelleen sitä ajattelee itseään isonatyttönä. Monen mielestä toki varmaan olenkin, kun normaalipainoon on edelleen matkaa ja vaatekokokin 42. Monelle tämä on se aloituskunto :D Mutta monen  mielipiteet ei minua haittaa, itse olen matkaani tyytyväinen, tiedän mistä olen tullut ja mihin menossa, mistä pidän ja mitä haluan. Jos se monen mielipiteestä eroaa, niin ei se haittaa. Mielipiteitä riittää. 

Vyötärönympärys on nyt tasan 80 senttiä. Vielä on rasvaa nahan alla ja varaa kutistaa, tosin mittauskohta minulla ei ole se ongelmakohta, vaan alavatsa on se mihin mulla rasva kertyy. Lantio sen sijaan on nyt vakiinnuttanut 102 senttiä lukemikseen, siitä saisi reippaasti karista vielä... Mutta ajallaan.

Juoksutreenit on tämän viikon tauolla, ja se syö naista. Suunnattomasti. Mutta nyt tuo akillesjänne vaivaa sen verran paljon että pakko lepuuttaa, ettei lopu treenit paljon pidemmäksi aikaa. Sen sijaan että juoksisin, ajattelin käydä tutustumassa uuteen saliini. Ehkä myös jotain sisäpyöräilyä voisi harrastella juoksua korvaavana... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti