tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukuun 1. päivä

Mä olen joulufiilistelijä salaa. Shhhh. Älkää kertoko kellekään. En ala hössöttää joulua marraskuussa enkä saa mitään kauheaa joulustressiä, mutta tykkään fiilistellä. Kyllä mä jo ekana adventtina laitoin jouluvaloja ja joulukoristeita esille, vaikka olikin vielä marraskuu. Ja teen iltaisin sohvalla joululahjoja, ja tonttuilen. Tänävuonna rajoitan leipomisen mummolaviikonloppuun ja aattoon. Mutta noin muuten.

Mutta päätin kehittää uudenlaisen tavan fiilistellä, ja pitää blogissa joulukalenteria. Ensimmäisen päivän aihe tulee tässä:


Kehonpainoharjoittelun jälkifiilikset! Toiset kehonpainotreenit takana, ja tuosta matolta oli vaikea päästä ylös.  Että tehoaa! Huomenna voi olla mielenkiintoinen eka nyrkkeilytreeni kun koko kroppa on kipeänä, eilisestä yläkroppatreenistä ja tän päivän jalkatreenistä. Mutta olen tosi tyytyväinen itseeni, että olen nyt treenejä tehnyt, ja ottanut taas itseäni niskasta kiinni. Ehkäpä ensi kesänä onnistuu jo käsilläseisonta? Pikkuhiljaa, mutta nyt tehdään hommia sen kropan eteen jonka tahdon. Ei niinkään ulkonäöllisesti, mutta suorituskyvyltään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti