keskiviikko 2. joulukuuta 2015

toinen päivä, mut tuntuu ihan aatolta!

Fiilis aika loistava, tänään pääsin tekemään jotain mitä olen haikaillut tekeväni noin kaksikymmentä vuotta. Tai no, ihan täsmälleen tästä en osannut haaveilla, mutta olen teinistä asti ollut kiinnostunut potkunyrkkeilystä, mutten ole koskaan uskaltautunut mukaan, taas se sama vanha virsi siitä miten olen liian huono, lihava enkä osaa... JESSUS NAINEN!! Lihavana huonona ja osaamattona sitä saakeli säilyykin jos ei koskaan kokeile mitään...

No, tänään oli sitten se thainyrkkeilyn peruskurssin odotettu eka kerta. Kiitos työkaverin joka kurssia suositteli, uskaltauduin ilmottautumaan. Ja kiitos jonkin uskomattoman uuden rohkeuden jota itsestäni olen löytänyt, uskaltauduin vieraalle salille, vieraaseen porukkaan, yksin. Ja vielä myöhässä... Mutta kyllä vaan kannatti. Nyt on oikea sääri mustelmilla ja jokapaikkaan sattuu. Oli aika rankkaa. Sain pariksi onneksi miehen, koska en tiedä olisiko mä samalla lailla uskaltanut iskeä ja potkia voimalla jos niitä patjoja (pitäs varmaan googlettaa oikea termi kun en muista) jos niitä olisi joku pikkanen likka pidellyt.

Ja sitten vielä samaan hintaan saa keskiviikkoisin osallistua peruskurssin jälkeen kuntonyrkkeilyyn.. Joten mähän sitten jäin sinnekin. Huomenna voi työpäivä olla mielenkiintoinen, kun jo nyt illalla oli vaikeuksia laskeutua portaat yläkerrasta.

Maanantaina taas. Jee!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti