tiistai 16. kesäkuuta 2015

Elämäni kunnossa

Kesäkunto,  rantakunto, bikinikunto. Tiiättehän te, se kunto jota kukaan ei oikeasti saavuta. Mutta monet tavoittelevat. Mä sanon että paskat siitä. Median ja laihdutustuotemyyjien hapatusta. Bikinikuntoon pääsee kun pistää päälleen bikinit. Tosin en ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä niin hienoa bikineissä on.
Mä olen elämäni kunnossa vaikka painoindeksi on yli kolmekymmentä. En ole koskaan ollut paremmassa kunnossa. Jaksan juosta viiden kilsan lenkin ilman mitään ongelmia. Juuri kotiuduin iltalenkiltä ja olo on mahtava. Siellä sitä painettiin tossua toisen eteen kepeästi ja hyvällä mielellä,  hymy korvissa ja nautiskellen. Ja olen päässyt tähän pisteeseen melkein huomaamattani.
Ja painosta mulla ei ole hajuakaan. Tuskin juuri on pudonnut, mut en jaksa välittää :) olen terve, vahva, aika hyvässä kunnossa kaiken kaikkiaan. Syön pääosin terveellisesti. Paino löytää kyl oman uomansa aikanaan.  Ja koiran hihna ei enää pysy vyötäröllä vaan valuu persauksen yli :D joten jotain on kyllä tapahtumassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti