tiistai 5. tammikuuta 2016

Uusi vuosi alkaa rytinällä

Töiden lomassa salaattia ja savujuustolihapullia, kyl sil sit jaksaa :) Eli nyt taas sujuu tämä omakin projekti, veikkaan että kun parin viikon päästä käyn taas puntarilla, on lukemat aika hyvällä mallilla.

Olen pohtinut paljon mitä teen tälle omalle blogille nyt kun olen myös yrittäjä. Mutta päätin pitää tämän tälläisenään ja kirjoitella edelleen samaan tyyliin. Ei yrittäjyys muuta minua ihmisenä, eikä minulla ole tarvetta yrittää päteä tämän blogini kautta. Tiedän mistä puhun, sekä koulutuksen että kokemuksen kautta, ja se riittää.

Mutta nyt on kyllä aika laittaa paino taas laskusuuntaan, lupasin pari vuotta sitten kummityttärelleni, että kun hän pääsee ripille, niin meikä on normaalipainossa. No sepä on sitten tänä kesänä... Että saa se paino nyt taas vähän reippaammin pudotakin :D

Mutta on kyllä hienoa huomata miten erilaisen luonteen nykyään omaa. Vaikka paino (aika odotetusti) nousi jouluna, niin ei se saanut mitään suurta masennusta tai luovuttamista aikaan. Se kuuluu elämään, ja se suuri elämäntapamuutos on juuri se, että pluskiloja tulee, mutta sitten niitä myös menee. Ei se tee minusta epäonnistunutta jos jouluna nousee paino. Olen ihan yhtä ihana nyt kuin tavoitepainossanikin. Nyt pitää vaan taas vähän tehdä enempi hommia että saan sen miinusmerkin niiden kilojen eteen, jotka sain jouluna syötyä takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti